HTML

Helyzetjelentés

2008.06.07. 17:33 - talpdoki

Sokat gondolkoztam már azon, hogy miért mondanak sokan NEM-et a hálózatépítés lehetőségére, miért hiszik azt, hogy mindig, mindenki csak rosszat akar neki és miért gondolkozik úgy az emberek többsége, hogy neki csakis akkor lehet jó, ha másnak rossz lesz... Talán ez valami magyar beidegződés? Nem tudom, nem itélhetem meg, természetesen véleményem van róla, de arra egy külön blogot kellene nyitni...

Az index.hu MLM-el foglalkozó fórumán parázs vita alakult ki pár napja, mert egy "hálózatépítő" (ezt most szándékosan tettem idézőjelbe) azt állította az általa "forgalmazott" (szintén idézőjel) termékről, hogy a legjobb a piacon és hogy olcsóbb mint ha azt valaki a hagyományos bolti kereskedelmen keresztül szerzi be! Kapott is szegény hideget és meleget egyaránt, ami nekem a legjobban "fájt" ebben az egészben, hogy az ilyen állítólag profi hálózatépítők megnyílvánulása miatt, egy általános rossz nézet alakul ki erről a kereskedelmi tevékenységről...

Mitől is lesz jobb egytermék a másiktól? Szerintem ez az ár és minőségi jellemzőkön kívül nagyban függ a vásárlótól is... Kinek a pap, kinek a papné...

Amit nagyon megtanultam az MLM-ben, hogy TILOS bármiről is azt állítani, hogy ez a létező legjobb... Nem! Mindenkinek az a legjobb amit használ, amit szeret... Hogy jönnék én ahhoz, hogy kétségbevonjam az Ő legjobb döntését? Én maximum csak azt mondhatom el neki, hogy én ezt használom, ezért és ezért, és ez meg ez a tapasztalatom róla! Ennyi, és itt vége is a mesének... Mi értelme lenne bárkire is ráeröltetni a saját akaratomat, ezt én sem viselném el senkitől!

Hogy valami drágább-e mintha azt a ABC-ben venném meg? Erről megoszlanak a vélemények...

A bejegyzés trackback címe:

https://talpdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr91508476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 10:51:38

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása